سنگ شکن هیدروکن، همه چیز درمورد دستگاه هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن یکی از انواع دستگاه‌های ماسه ساز است که به عنوان ماسه ساز مخروطی هم شناخته می‌شود. از دستگاه  هیدروکن به عنوان ماسه ساز اولیه و ثانویه استفاده می‌کنند و توانایی خرد کردن سنگ‌های سنگین مانند سنگ آهن به قطعات کوچک‌تر را دارد.

سنگ شکن هیدروکن از قطعات مختلفی تشکیل شده که وظایف مهم این دستگاه بیشتر بر دوش کانکیو، منتقل و پمپ روغن آن قرار گرفته است. ظرفیت ماسه خروجی هیدروکن نسبت به سایر ماسه سازها بالاتر بوده و به همین دلیل گزینه‌ای ایده آل برای استفاده در مرحله ثانویه هر خط تولیدی محسوب می‌شود.

مصارف هیدروکن

می‌دانیم که دستگاه سنگ شکن هیدروکن در معادن و کارخانه‌های مختلف کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعات هیدروکن که شامل قطعات سازنده دستگاه هیدروکن و چندین قطعه می‌باشند که در هماهنگی با یکدیگر کار می‌کنند و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. سنگ شکن ثانویه هیدروکن برای تولید شن و ماسه در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و حجم تولید فرآورده در این دستگاه، بسیار بیشتر از دستگاه‌های سنگ شکن دیگر است. فراموش نکنید که مصالح تولیدی توسط هیدروکن دارای خروجی نامتقارن هستند و می‌توان با تغییر اندازه‌ی منتل و کانکیو هیدروکن، شن و ماسه با ابعاد مختلف را تولید کرد.

جهت سفارش و خرید سنگ شکن هیدروکن تماس بگیرید:

09124508736

نحوه کار هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن یکی از تجهیزات پر کاربرد در مرحله ثانویه خطوط تولید و فرآوری مواد معدنی است که به دلیل ظرفیت بالای ورودی و خروجی درکارخانجات زیادی از آن کمک می‌گیرند. برخی از مواد معدن مانند سنگ آهن از سختی بالایی برخودار هستند و برای کوچک‌تر کردن آن‌ها، باید از دستگاه‌هایی استفاده کرد که توان لازم را داشته باشند. در این شرایط بهترین گزینه سنگ شکن هیدروکن است که با توان بسیار بالا، قادر به خرد کردن هر نوع سنگی خواهد بود.

سنگ‌های ورودی توسط دهانه دستگاه به داخل سنگ شکن هدایت می‌شوند؛ سپس با بسته شدن فاصله بین منتل و کانکیو اندازه این سنگ‌ها تا مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. قرار گرفتن سنگ‌ها بین این دو قطعه و بسته شدن فاصله، باعث ایجاد فشار زیادی بر روی سنگ‌ها می‌شود که نتیجه آن تبدیل شدن مواد به قطعات کوچک‌تر است. از آنجایی‌که عمل خردایش در سنگ شکن هیدروکن با کمک کانکیو و منتل صورت می‌گیرد، می‌توان این دو را مهم‌ترین قطعات دستگاه دانست که خود آن‌ها در داخل تاپشل و باتم شل نصب شده‌اند. در پایین شفت اصلی هیدروکن یک بوش اکسنتریک وجود دارد که وظیفه آن چرخش شفت است؛ با چرخش شفت اصلی، شکاف بین منتل و کانکیو بسته می‌شود.

ظرفیت و بار خروجی هیدروکن

اندازه بار خروجی هیدروکن را می‌توان با انجام تنظیمات مشخص کرد. این کار بر عهده جک بالابرنده است که با تغییر اندازه دهانه بین منتل و کانکیو، اندازه خروجی را تنظیم می‌کند. سرعت عبور سنگ‌ها هم با کمک اکسنتریک قابل تنظیم است و بسته به نیاز خط تولید، می‌توان آن را بر روی مقدار خاصی قرار داد. قطعات سنگ شکن‌ها در برخورد دائم با سنگ‌ها هستند و به همین دلیل بیشتر آن‌ها از جنس فولاد منگنزی مولیبدن دار یا آلیاژ برنج تهیه می‌شوند تا بتوانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

با تغییر اندازه کانکیو، منتل و تاپشل می‌توان چند سنگ شکن هیدروکن داشت که بسته به اندازه این قطعات، این دستگاه به عنوان ریزشکن، متوسط شکن و درشت شکن بکار برده می‌شوند. وزن هیدروکن زیاد بالا نیست و برای نصب و حمل و نقل آن مشکلی ایجاد نمی‌کند. به دلیل وجود سه سیستم روغن کاری مختلف، خرابی دستگاه تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و در هزینه‌های نهایی شما هم صرفه جویی خواهد شد.

ویژگی های سنگ شکن هیدروکن

  • هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه استفاده می‌شود.
  • به دلیل سیستم روغنی مخصوص، در مکان‌های گرم و خشک هم قابل استفاد خواهند بود.
  • به دلیل وزن پایین حمل و نقل آن آسان‌تر خواهد بود.
  • هزینه تعمیر و نگهداری از هیدوکن به دلیل سیستم خاص داخلی پایین است.
  • ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای تولید‌های انبوه مفید است.
  • بدنه از جنس فولاد منگنز دار است و به همین دلیل مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.
  • دهانه ورودی توسط سیستم هیدروست تنظیم می‌گردد.

آشنایی با سنگ شکن هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن، دستگاه هیدروکن

هیدروکن یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های ماسه ساز است که می‌تواند کارایی بالایی را نسبت به دیگر دستگاه‌های اولیه و ثانویه داشته باشد. درواقع دستگاه هیدروکن کارایی اصلی خودش را در زمینه‌ی تولید شن و ماسه نشان نشان می‌دهد و بعد از ماسه سازهای اختصاصی همچون ماسه ساز خرگوشی و ماسه ساز راک اند راک، این دستگاه بهترین کارایی را در تولید شن و ماسه خواهد داشت. لوازم یدکی هیدروکن در تعداد بسیار بالایی وجود دارد و اندازه‌های آن‌ها با توجه به اینکه در محفظه‌ی بزرگ‌تری قرار می‌گیرند، کوچک‌ و ریز است.

کانکیو هیدروکن یکی از دو عضو اصلی دستگاه هیدروکن است که با قرار گرفتن در کنار عضو اصلی دیگر یعنی منتل هیدروکن، می‌تواند خروجی دلخواه کارفرمایان را به‌صورت پولکی به آن‌ها تحویل دهد. کانکیو هیدروکن روی تاپ شل هیدروکن قرار گرفته است و با نزدیک شدن به منتل هیدروکن که روی شفت اصلی هیدروکن قرار می‌گیرد، باعث تنظیم دهانه ورودی سنگ‌های مختلف شده و در نهایت عملیات خردایش سنگ از همین جا شروع می‌شود. گفتنی است که کانکیو منتل اصلی‌ترین نقش را در این زمینه ایفا می‌کنند و سنگ‌ها در نهایت وارد چرخه‌ی عبور از داخل دستگاه می‌شوند که قطعات تقریبا چهل‌گانه آن‌ها را تشکل داده‌اند.

سنگ شکن هیدروکن چیست؟

در ابتدا می بایست بدانیم سنگ شکن چیست؟ برای این امر به نوشته زیر دقت کنید:

سنگ‌شکن ماشینی است که جهت خرد کردن مواد قابل خرد کردن سنگ به‌کار می‌روند. سنگ‌ها در برابر خردشدن دارای واکنش‌های متفاوتی هستند: -بعضی به راحتی خرد می‌شوند. -بعضی تبدیل به پودر می‌شوند. -برخی بسیار مقاوم و ساینده هستند. با توجه به نوع سنگ و کاربرد، از سنگ‌شکن‌های متفاوتی استفاده می‌شود. هر سنگ‌شکن روش خاصی برای خردایش دارد که به دو بخش عمده تقسیم می‌شوند: الف-خردایش به حالت فشردن: (سنگ‌شکن‌های؛ ژیراتوری اولیه، فکی و مخروطی)، که در این روش مواد بین دو سطح که به یکدیگر نزدیک می‌شوند، فشرده می‌گردد و در نتیجه خرد می‌شود. سرعت حرکت سطح خردکننده بین ۰٫۵ الی ۱٫۵ متر بر ثانیه متغیر است.

ویکی پدیا

محصولات مرنبط:

می‌دانیم که دستگاه سنگ شکن هیدروکن در معادن و کارخانه‌های مختلف کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعات هیدروکن که شامل قطعات سازنده هیدروکن و چندین قطعه می‌باشند که در هماهنگی با یکدیگر کار می‌کنند و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید. سنگ شکن ثانویه هیدروکن برای تولید شن و ماسه در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و حجم تولید فرآورده در این دستگاه، بسیار بیشتر از دستگاه‌های سنگ شکن دیگر است. فراموش نکنید که مصالح تولیدی توسط هیدروکن دارای خروجی نامتقارن هستند و می‌توان با تغییر اندازه‌ی منتل و کانکیو هیدروکن، شن و ماسه با ابعاد مختلف را تولید کرد.

همان‌طور که گفتیم، هیدروکن از دو قطعه‌ی اصلی منتل و کانکیو هیدروکن در کنار دیگر قطعات تشکیل یافته است. کانکیو یک قطعه‌ی ثابت در هیدروکن است و منتل نیز به‌صورت چرخشی و خارج از محور خود عمل می‌کند. با باز و بسته شدن دهانه‌ی منتل، حجم بار خروجی تعیین شده و عملیات خردایش در دستگاه انجام می‌شود. فاصله بین منتل کانکیو در طی عملیات خردایش می‌تواند کم شده و میزان ریز بودن شن و ماسه را نیز تعیین کند. منتل روی شفت اصلی قرار می‌گیرد و شفت نیز یکی از قطعات تاپ شل هیدروکن محسوب می‌شود.

دستگاه سنگ شکن هیدروکن
دستگاه سنگ شکن هیدروکن

دستگاه هیدروکن مجهز به یک رادیو روغنی است که آن را برای استفاده در مناطقی با آب و هوای خشک مناسب می‌کند. بدین ترتیب عملیات روان‌کاری و خنک‌سازی در دستگاه به‌صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد. قطعه‌ی دیگری به نام بوش اکسنتریک نیز وجود دارد که سرعت عبور و اندازه بار خروجی دستگاه را تعیین می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید حجم تولیدی بار بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها داشته باشید. با دستگاه هیدروکن می‌تواند تولید بیشتری داشته باشید و خروجی را نیز به‌صورت اتوماتیک کنترل کنید. نگهداری و کارکرد این دستگاه بسیار آسان است و ظرفیت ورودی بالایی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه‌ی نگهداری و تعمیر دستگاه هیدروکن بسیار پایین‌تر از بقیه است و بهره‌وری خاص آن را در آینده نیز خواهید دید.

روغن کاری سنگ شکن هیدروکن

روغن کاری هیدروکن سبب می‌شود که حفاظت بهتری از قطعه‌های دستگاه داشته باشید و کیفیت خوب آن همواره حفظ می‌شود. قطعات هیدروکن از فولاد منگنزی مولیبدن‌دار ساخته شده است و در برابر سایش می‌توانند مقاومت بالایی داشته باشند. ساختار این دستگاه نیز محکم است و قدرت بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. هنگامی که قطعات داخل دستگاه، در معرض برخورد شدید سنگ‌های سفت قرار می‌گیرند، می‌توانند مقاومت بهتری در برابر خوردگی و سایش داشته باشند. سنگ‌هایی با درجه سختی متفاوت وارد دستگاه می‌شوند و از این نظر می‌توانید به آن اطمینان داشته باشید.

دستگاه هیدروکن آماده ارسال
دستگاه هیدروکن آماده ارسال نوین کراشر

شرکت نوین کراشر قطعات دستگاه هیدروکن را با تنوع و کیفیت بالا در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید آن‌ها را به هزینه‌ی مناسب خریداری کنید. دستگاه هیدروکن کارکرد بالایی برای صنایع مختلف دارد و می‌توانید شن و ماسه موردنیاز کارخانه را با بهره‌وری بالا تامین کنید. مشاوره‌های لازم نیز توسط این شرکت در اختیار شما قرار داده می‌شود. این مشاوره‌ها برای یک خرید قطعات هیدروکن بهتر به‌کارتان خواهد آمد. شما می‌توانید از هیدروکن که نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از دستگاه‌های دیگر است استفاده کرده و نیاز به دستگاه‌های دیگر نخواهید داشت.

قطعات سنگ شکن هیدروکن

همان‌طور که گفتیم، سنگ شکن هیدروکن از دو قطعه‌ی اصلی منتل کانکیو هیدروکن در کنار دیگر قطعات هیدروکن تشکیل یافته است. کانکیو یک قطعه‌ی ثابت در هیدروکن است و منتل نیز به‌صورت چرخشی و خارج از محور خود عمل می‌کند. با باز و بسته شدن دهانه‌ی منتل، حجم بار خروجی تعیین شده و عملیات خردایش در دستگاه انجام می‌شود. فاصله بین منتل کانکیو در طی عملیات خردایش می‌تواند کم شده و میزان ریز بودن شن و ماسه را نیز تعیین کند. منتل روی شفت اصلی قرار می‌گیرد و شفت نیز یکی از قطعات تاپ شل هیدروکن محسوب می‌شود.

سنگ شکن هیدروکن
سنگ شکن هیدروکن

کاربرد کانکیو منتل در هیدروکن ماسه ساز

می‌توان گفت که کانکیو و منتل می‌توانند میزان بار خروجی دستگاه را هم تعیین کرده و موجب تولید دانه‌های زیاد شن و ماسه برای استفاده در صنایعی همچون آسفالت و بتن ریزی شوند. کانکیو و منتل سنگ شکن می‌توانند دهانه ورودی و خروجی را با نزدیک شدن به‌هم تغییر دهد. این نزدیک شدن توسط یک نیروی الکترواستاتیکی فراهم می‌شود که از زیر این قطعات وارد شده و باعث نزدیک شدن این قطعات به‌همدیگر می‌شوند. گفتنی است که قیمت کانکیو و منتل هیدروکن با توجه به اهمیت‌شان، در کارخانه‌ها نزدیکی بسیار زیادی به‌همدیگر دارند و به‌نوعی یک رقابت حساس برای جلب توجه مشتریان ایجاد شده است.

قیمت منتل هیدروکن را می‌توانید از کارخانه نوین سنگ شکن جویا شده و بعد از دریافت مشاوره‌ّای لازم، اقدام به خرید منتل هیدروکن و خرید کانکیو هیدروکن کنید. کارخانه نوین ماسه ساز دیگر قطعات موردنیاز سنگ شکن هیدروکن، همچون باتشمل هیدروکن را در کنار فروش کانکیو و منتل انجام می‌دهد و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را با جزئیات اطلاعاتی کامل از سایت خریداری کنید. گفتنی است که تاپ شل هیدروکن در اندازه‌ای دقیق توسط متخصصین کارخانه نوین ماسه ساز تولید می‌شود و هیچ نگرانی از بابت عدم هماهنگی قطعات مختلف هیدروکن نخواهید داشت.

نحوه کار سنگ شکن هیدروکن:

هد هیدروکن ماسه ساز

هدسنتر هیدروکن سرعت عبور اندازه بار ورودی سنگ‌ها را تعیین می‌کند و بنابراین به‌راحتی می‌توانید سنگ‌ها را وارد دهانه اصلی کانکیو و منتل کنید و هدسنتر هیدروکن همراه با گلدانی هیدروکن، می‌تواند سنگ‌ها را با نرخ تعیین شده وارد دستگاه کرده و سنگ‌های غیرمجاز هم اجازه ورود نخواهند داشت. گفتنی است که پوسته هوزینگ هیدروکن عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، اما نقش زیاد در کاهش فشار موجود روی منتل و هیدروکن دارد و کارخانه‌داران می‌توانند این چنین قطعاتی را برای پایین آوردن استهلاک سنگ شکن استفاده کنند. در کنار آن می‌توانید از داسکالر هیدروکن هم استفاده کرد و نرخ خروج شن و ماسه نهایی را از سنگ شکن هیدروکن کنترل کنید.

کارکرد سنگ شکن هیدروکن

دستگاه هیدروکن شامل کانکیو و منتل هیدرکن مجهز به یک رادیو روغنی است که آن را برای استفاده در مناطقی با آب و هوای خشک مناسب می‌کند. بدین ترتیب عملیات روان‌کاری و خنک‌سازی در دستگاه به‌صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد. قطعه‌ی دیگری به نام بوش اکسنتریک نیز وجود دارد که سرعت عبور و اندازه بار خروجی دستگاه را تعیین می‌کند.

سنگ شکن هیدروکن ماسه سار

بدین ترتیب شما می‌توانید حجم تولیدی بار بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها داشته باشید. با دستگاه هیدروکن می‌تواند تولید بیشتری داشته باشید و خروجی را نیز به‌صورت اتوماتیک کنترل کنید. نگهداری و کارکرد این دستگاه بسیار آسان است و ظرفیت ورودی بالایی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه‌ی نگهداری و تعمیر دستگاه هیدروکن بسیار پایین‌تر از بقیه است و بهره‌وری خاص آن را در آینده نیز خواهید دید.

دیگر لوازم سنگ شکن ماسه ساز

پیستون هیدروکن از دیگر لوازم مهمی است که به‌صورت چرخشی در دستگاه کار می‌کند. شفت اصلی هیدروکن باید مقاومت لازم در برابر فشار منتل را داشته باشد. شفت هوزینگ هیدروکن در قسمت پایین‌تر شفت اصلی قرار دارد و می‌تواند همراه با پالونی کوچک و بزرگ هیدروکن، موجب چرخش سریع و مناسب کانکیو و منتل را در دستگاه فراهم کند. کارفرمایان می‌توانند از کف گرد استیل هیدروکن استفاده کرده و این امکان را برای روغن کاری دقیق سیستم کلی هیدروکن ایجاد کنند. گفتنی است که کف گرد عدسی هیدروکن هم گزینه مناسبی است و می‌توانید آن را همراه با خرید کاپ اسپایدر هیدروکن از شرکت نوین سنگ شکن در نظر داشته باشید.

از دیگر قطعات مهم هیدروکن، پلیت پیستون هیدروکن است که هنگام چرخش شفت اصلی می‌تواند از قطعات اصلی دستگاه محافظت کند. بوش اسپایدر کوتاه و بلند را می‌توانید همراه با بوش استیل هیدروکن خریداری کنید و بدین ترتیب کنترل عملکردی دستگاه به‌صورت کامل در اختیار کارفرما خواهد بود. فروش بوش اکسنتریک هیدروکن به‌دلیل اهمیت بالایی کنترل عملکرد منتل و کانکیو گسترش پیدا کرده و است و کارفرمایان برای این منظور می‌ةوانند از بوش کنگره ای هیدروکن هم استفاده کرده و خرید آن را از برند نوین سنگ شکن در نظر داشته باشند.

انواع لوازم هیدروکن:

هیدروکن ریزشکن، هیدروکن سوپریور

برند نوین سنگ شکن سابقه طولانی در تولید بوش فولی الکتروموتور هیدروکن و بوش فولی فولادی هیدروکن داشته است و کمک می‌کند که دستگاه در برابر سایش و ضربات ناشی از خردایش استحکام خود را حفظ کند. گفتنی است که سنگ‌های وارد شده به دستگاه، از یک مسیر خطی عبور می‌کنند و استفاده از یک قطعه‌ی نامناسب در طول این خط، سبب می‌شود که کلیه قطعات تحت تاثیر این عملکرد بد قرار بگیرند. پس چه بهتر است که قطعاتی همچون بوش پیستون هیدروکن و اسپیسر هیدروکن که کوچک‌تر بوده و شاید در کارکرد کلی دستگاه دیده نمی‌شوند را با دقت خریداری کنید و از مشاور‌ه های متخصصین برند نوین سنگ شکن در این زمینه استفاده لازم را ببرید.

سنگ شکن هیدروکن
دستگاه هیدروکن – سنگ شکن هیدروکن

دنده کرانویل هیدروکن را می‌توانید برای کنترل عملکردی سنگ شکن تهیه کرده و از رینگ کرانویل هیدروکن برای پشتیبانی عملکردی آن استفاده کنید. گفتنی است که رینگ گردگیر چدنی هیدروکن هم به‌دلیل ریز بودن خروجی سنگ‌ها و رفتن در لا به لای قطعات دستگاه و تاثیر بد در عملکرد آن، کاربرد زیادی در دستگاه دارد. می‌توان از فیبر تخت هیدروکن به‌عنوان یک جنس ناب در دستگاه استفاده کرده و یک فیبر گردگیر هیدروکن هم در کنار آن جای داد.

سایر تجهیزات سنگ شکن هیدروکن

برند نوین سنگ شکن در تولید دنده پینیون هیدروکن نهایت دقت را داشته است و می‌توانید از کفه هیدروست هیدروکن هم برای هدایت صحیح ماسه‌ها در مسیر میانی سنگ شکن استفاده کنید. نعلبکی بوش فولی آهنی هیدروکن سیستم خردایش سنگ‌های سخت را امکان پذیر خواهد کرد و استحکام دستگاه را در یک شرایط پایدار نگه می‌دارد. مهره سر شفت هیدروکن حتما باید در کیفیت بالا تهیه شده و به فروش برسد. برند نوین سنگ شکن می‌داند که مصالح شن و ماسه، چقدر باید در اندازه‌ّهای صحیح به خروجی راه یابند.

در همین راستا خط تولید رنگ مهره شفت هیدروکن و غلاف سر شفت هیدروکن به‌منظور کارکرد هرچه بهتر منتل، در کیفیت و اندازه مناسب تولید می‌شوند. درپوش های هوزینگ هیدروکن نیز در سیستم روغن کاری خودکار دستگاه نقش بالایی دارد و باعث می‌شود که استهلاک دستگاه به طرز قابل توجهی کاهش یابد. فولی هوزینگ و الکتروموتور را باید در کیفیتی تهیه کرد که راندمان دستگاه حفظ شده و بلبرینگ هیدروکن در شرایط پایدار به فعالیت خودش ادامه دهد. اورینگ و پکینگ و کاسه نمد نیز توسط برند نوین سنگ شکن تولید می‌شوند و می‌توانید از متخصصن کارخانه، برای خرید صحیح مشاوره بگیرید.

دستگاه سنگ شکن هیدروکن

واشرهای سنگ شکن هیدروکن

واشرهای هیدروکن را برای کنترل ورود در انتهای خروجی می‌توانید استفاده کنید و دسته موتور هیدروکن هم فرایند نزدیک شدن منتل و انواع کانکیو همچون کانکیو 2 و کانکیو 4 را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گفتنی است که منتل هم انواع مختلف منتل 2 و منتل 4 را دارد و باید در تولید آن‌ها نگه ویژه‌ای به معادنی که از آن‌ها استفاده می‌شود داشته باشیم. برند نوین ماسه ساز از این طریق فروش خود را هدفمندتر کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند مشاوره‌های لازم را در خرید انواع کانکیو منتل 2/36 و کانکیو منتل مولیبدن بالا داشته باشند.

استفاده از سنگ شکن هیدروکن در مناطق مختلف

داسکالر هم به‌دلیل کاربرد سنگ شکن هیدروکن در مناطق گرم و خشک کشور، کاربرد بالایی دارد. داسکالر هیدروکن را می‌توانید همراه با بوش استیل هیدروکن و بوش فولادی هیدروکن مورد استفاده قرار دهید. شفت اصلی هیدروکن سرعت بسته شدن دهانه اصلی را کنترل می‌کند و می‌توان از هدسنتر هیدروکن برای تنظیم دستی آن استفاده کرد. همیشه در خرید کانکیو منتل ویژه دقت لازم را داشته باشید و هزینه‌ای که می‌کنید را بسته به خروجی که تحویل می‌گیرید، مورد بررسی قرار دهید. بوش برنجی هیدروکن توسط این کانکیو منتل ویژه کاربرد دارند و کارشناسان استفاده از بوش برنجی هیدروکن را هم توصیه می‌کنند.

روغن کاری دستگاه هیدروکن

روغن کاری هیدروکن سبب می‌شود که حفاظت بهتری از قطعه‌های دستگاه داشته باشید و کیفیت خوب آن همواره حفظ می‌شود. قطعات هیدروکن از فولاد منگنزی مولیبدن‌دار ساخته شده است و در برابر سایش می‌توانند مقاومت بالایی داشته باشند. ساختار این دستگاه نیز محکم است و قدرت بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. هنگامی که قطعات داخل دستگاه، در معرض برخورد شدید سنگ‌های سفت قرار می‌گیرند، می‌توانند مقاومت بهتری در برابر خوردگی و سایش داشته باشند. سنگ‌هایی با درجه سختی متفاوت وارد دستگاه می‌شوند و از این نظر می‌توانید به آن اطمینان داشته باشید.

بارگیری سنگ شکن هیدروکن
بارگیری سنگ شکن هیدروکن

تانک روغن کاری هیدروکن را می‌توانید با پمپ جک هیدروکن به کار ببرید تا سیستم روغن کاری اتوماتیک دستگاه به‌خوبی کار کند. شیر برقی هیدروکن باید در کیفیت بالا تولید شده و در اختیار کارفرمایان قرار گیرد. برند نوین سنگ شکن جک هیدروکن و فشار شکن هیدروکن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بازدهی بالای دستگاه تحت تاثیر عوامل منفی قرار نگیرد. قیمت شفت غلاف و پمپ شفت غلاف را می‌توانید از سایت برند نوین سنگ شکن اطلاع یابید. در پاسخ به سوال هوزینگ چیست، این‌طور باید گفت که هوزینگ پمپ به‌همراه هوزینگ گیربکس، وظیفه اصلی استقرار دستگاه روی شاسی را برعهده دارد. بوش کنگره ای و بوش اسپایدر در این صورت کارایی لازم خود را خواهند داشت.

سنگ شکن سوپریور

سنگ شکن ماشینی است که از انرژی مکانیکی برای تبدیل سنگ‌های بزرگ به اندازه کوچکتر استفاده می‌کند. سنگ‌شکن‌ها بسته به محل قرار گیری خود در خطوط فرآوری در سه دسته سنگ شکن‌های اولیه، سنگ شکن ثانویه و سنگ شکن‌های ثالثیه جای می‌گیرند. ممکن است لازم باشد یک سنگ، چندین مرحله خرد کردن را طی کند تا محصول نهایی مورد نظر کارفرما به دست آید که در این شرایط از هر سه نوع سنگ شکن‌ها استفاده می‌شود. یکی از محبوب‌ترین انواع سنگ شکن‌ها، سنگ شکن سوپریور است که از آن برای خرد کردن سنگ‌هایی با درجه سختی بالا استفاده می‌کنند.

سنگ شکن سوپریور می‌تواند انواع سنگ‌ها با درجه سختی متوسط ​​تا زیاد را خرد کند. با توجه به اندازه سوپریور و عملکرد بی‌نظیر آن، برخی از خطوط فرآوری مواد معدنی سوپریور را در مرحله اولیه خط تولید قرار می‌دهند و به جای خرید سنگ شکن فکی، اقدام به تهیه این نوع سنگ شکن می‌کنند. عملیات خردایش در سنگ شکن سوپریور، به وسیله بسته شدن فاصله بین منتل و کانکیو انجام می‌گیرد. کانکیو در داخل قطعه‌ی دیگری به نام تاپ شل نصب شده و منتقل بر روی شفت اصلی قرار گرفته است.

مزایای استفاده از هیدروکن سوپریور

  • بدنه مستحکم
  • توانایی خرد کردن سنگ‌هایی با درجه سختی بالا
  • عملکرد فوق‌العاده
  • تنظیم آسان اندازه خروجی
  • هزینه های عملیاتی کم
  • قیمت مناسب دستگاه
  • سیستم روغنکاری خودکار
  • نصب آسان به دلیل وزن پایین
  • قابل استفاده به جای سنگ شکن فکی در مرحله اول خردایش

تفاوت سنگ شکن سوپریور و هیدورکن

سنگ شکن ژیراتوری یا سوپریور از لحاظ عملکرد مشابه سنگ شکن های هیدروکن است اما یک تفاوت کلی با یکدیگر دارند. تفاوت این دو در اندازه تاپ شل است. در سنگ شکن سوپریور اندازه تاپ شل بسیار بزرگ‌تر از هیدروکن‌های دیگر بوده که همین موضوع سبب می‌شود حجم ورودی بیشتری داشته باشد. سنگ شکن سوپریور توانایی خرد کردن سنگ‌های درشت‌تر را به لطف دهانه بزرگ خود دارد و به همین دلیل از آن در مرحله اول خطوط فرآوری هم استفاده می‌شود.

 

خرید سنگ شکن هیدروکن

بهتر است در سایت برند نوین سنگ شکن به عکس قطعات هیدروکن نگاهی انداخته و نام قطعات هیدروکن را به دقت بررسی کنید. لوازم هیدروکن را بهتر است با دقت خریداری کنید و برند نوین سنگ شکن تولید قطعات هیدروکن را همراه با ارائه قیمت قطعات هیدروکن در نظر گرفته است. قطعات مازندرانی همچون منتل فولاد مازندران، کانکیو منتل فولاد مازندران و کانکیو فولاد مازندران در اختیار شما قرار می‌گیرد. قطعات هیدروکن سنگ شکن را می‌توانید با کیفیت بالایی از برند نوین ماسه ساز تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شرکت نوین کراشر قطعات دستگاه هیدروکن را با تنوع و کیفیت بالا در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید آن‌ها را به هزینه‌ی مناسب خریداری کنید. دستگاه هیدروکن کارکرد بالایی برای صنایع مختلف دارد و می‌توانید شن و ماسه موردنیاز کارخانه را با بهره‌وری بالا تامین کنید. مشاوره‌های لازم نیز توسط این شرکت در اختیار شما قرار داده می‌شود. این مشاوره‌ها برای یک خرید قطعات هیدروکن بهتر به‌کارتان خواهد آمد. شما می‌توانید از هیدروکن که نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از دستگاه‌های دیگر است استفاده کرده و نیاز به دستگاه‌های دیگر نخواهید داشت.

جهت مشاوره و خرید سنگ شکن هیدروکن با کارشناسان نوین کرتشر تماس حاصل فرمایید:

برچسب ها:

استفاده از سنگ شکن، تامین هیدروکن، تجهیزات راهسازی، تجهیزات راهسازی در ایران، تهیه هیدروکن، خردکن سنگ، خطوط خردایش سنگ معدن، دستگاه خرد کن سنگ، دستگاه خردایش سنگ، راه اندازی سنگ شکن، راه اندازی هیدروکن، ستگ شکن اصل، سنگ خردکن، سنگ شکن خارجی، سنگ شکن راهسازی، سنگ شکن معدن، سنگ شکن های ایران، فروش هیدروکن، هیدروکن معدن، هیدروکنها