بازرگانی نوین کراشر، با استفاده از کادر متخصص و ماهر، سعی در طراحی و تولید قطعات اصلی و لوازم یدکی موردنیاز خطوط خردایش سنگ برای معادن مختلف سرتاسر کشور دارد. این کارخانه با نظارت کامل روی کیفیت و کمیت محصولات تولید شده، همواره در جهت کسب رضایت مشتری و تولید لوازم و تجهیزات موردنیاز کارخانه‌های مختلف معدنی داشته است. کارخانه نوین کراشر انواع مختلف تجهیزات سنگ شکنی را در ابعاد و کیفیت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌کند و گام بلندی در وارد کردن تکنولوژی جدید در این عرصه داشته است. کادر متخصص  نوین کراشر با اشراف کامل به پتانسیل‌ها و بسترهای موجود در زمینه معادن کشور، سعی در استفاده از تمام این ظرفیت‌ها داشته است و با بستن قرارداد با کارخانه‌های مختلف بتن ریزی و آسفالت سازی، قطعات و تجهیزات موردنیاز آن‌ها را در تعداد انبوه آماده می‌کند. در ادامه لیستی از محصولات تولیدی کارخانه را همراه توضیحات تکمیلی ارائه می‌کنیم.

انواع سنگ شکن‌های چکشی

در کارخانه‌های معدنی، مهم‌ترین دستگاهی که عملیات خردایش و تغییر اندازه سنگ‌های مختلف معدنی را انجام می‌دهد، دستگاه‌های سنگ شکن هستند. در همین راستا سنگ شکن‌های چکشی مهم‌ترین قطعات موردنیاز برای آن‌ها محسوب می‌شوند. بازرگانی نوین کراشر، با تولید و ساخت انواع سنگ شکن‌ های چکشی، هیدروکن و سنگ شکن‌های فکی، قطعات موردنیاز کارخانه‌ّهای معدنی را در ابعاد دلخواه مشتری آماده‌سازی می‌کد. قطعاتی همچون بغل بند، رویه سندان، انواع فیدر و سرند نیز که قطعات مهم و کاربردی در سنگ‌ شکن‌ها هستند، تماما توسط نوین کراشر تهیه شده و در زمان مقرر به مشتریان تحویل می‌گردد.

از جمله قطعات هیدروکن موردنیاز می‌توان به شفت اصلی هیدروکن و خنک کننده هیدروکن اشاره کرد که در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. قطعات سنگ شکن مهم‌ترین زمینه فعالیت کارخانه نوین سنگ شکن است که در محیطی بزرگ و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. از جمله قطعات مهم و کاربردی که به‌صورت انبوه در کارخانه تولید می‌شود، می‌توان به چکش HS10، چکش کوبیت 120، چکش کوبیت 180، چکش ماسه ساز خرگوشی، چکش کوبیت ماسه ساز دوطرفه، توری ضد سایش، توری فولادی و روبیک بلبرینگ تعویضی اشاره کرد. این قطعات از لوازم اصلی دستگاه‌های سنگ شکن اولیه و ثانویه هستند که باید با کیفیت بالا در اختیار معادن قرار بگیرند.

کارخانه‌هایی که در زمینه تهیه آسفالت و بتن ریزی در ظرفیت‌های مختلف فعالیت می‌کنند، می‌توانند قطعات و تجهیزات موردنیاز خود را کارخانه نوین کراشر تهیه کنند. کیفیت بالای قطعات سبب بازدهی بالای آن‌ها و استهلاک دستگاه‌های مختلف را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. تمامی قطعات سنگ شکن در ظرفیت‌های گوناگون به مشتریان عرضه می‌شود و محدودیتی در زمینه‌ی تولید وجود نخواهد داشت. نیازهای معادن کشور توسط نوین سنگ شکن تامین شده و خدمات این کارخانه در خدمات معادنی قرار می‌گیرد که اقدام به خردایش و دانه‌بندی سنگ در انواع مختلف می‌کنند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط نوین کراشر، می‌توان به تامین قطعات زیربندی و ماشین ‌آلات راه‌سازی اشاره کرد که با کیفیت صد در صدی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. قطعات تخصصی‌تری همچون کانکیو منتل، بوش اکسنتریک و بوش کنگره‌ ای با کنترل کامل متخصصین کارخانه نوین سنگ شکن آماده شده و در اندازه‌های دلخواه هر کارخانه وارد خط تولید می‌شود.

تجهیزات تولید شن و ماسه

کارخانه‌های شن و ماسه می‌توانند قطعات همچون آسیب چکشی، سرند، سنگ شکن فک، سنگ شکن کوبیت، سنگ شکن کوبیت HS، سنگ شکن ماسه ساز، سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه، سنگ شکن هیدروکن، فیدر، ماسه شور و نوار نقاله را انواع مختلف تهیه کنند. اندازه‌ها طبق دلخواه مشتری تعیین می‌شود و کیفیت قطعات قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

تجهیزات مربوط به سیستم نوار نقاله در انواع مختلف در کارخانه نوین کراشر تولید شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. نوار نقاله ترک کاله، نوار نقاله چینی، نوار نقاله سهند، نوار نقاله تایوان از جمله‌ی این محصولات هستند که بیشترین کارکرد را در سیستم انتقال مواد در فواصل دور و نزدیک دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت مشاوره‌های لازم، اقدام به خرید کنند.

در تولید شن و ماسه، به‌جای سنگ شکن‌های اولیه و ثانویه، می‌توان از ماسه ساز خرگوشی یا راک اند راک استفاده کرد که قطعات لازم برای این دستگاه‌ها توسط کارخانه نوین سنگ شکن ارائه می‌شود. شانه فک ثابت و شانه فک متحرک که سیستم اصلی این ماسه سازها را تشکیل می‌دهند، در ابعاد مختلف و کیفیت بسیار بالا در اختیار کارخانه داران قرار می‌گیرد و مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و ضربات سخت سنگ‌ها دارند. ناخن راک اند راک و الماس راک اند راک هم نوع دیگری از قطعات مربوط به ماسه ساز راک اند راک هستند که در خط تولید کارخانه نوین کراشر وجود دارد.

تجهیزات ماشین آلات راهسازی

ماشین آلات راه‌سازی، یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت کارخانه نوین کراشر است که خط تولید مهمی به آن اختصاص داده شده است. در این بخش تیغه و گوشه‌ّای مخصوص همراه با ناخن و کلنگ تهیه می‌شود و کارفرمایان عزیز می‌توانند قطعات موردنیاز خود را از این بخش تهیه کنند.

لوازم یدکی خطوط معدن

در خطوط معادن ماشین آلات بسیاری برای خردایش سنگ‌های بزرگ و کوچک کار می‌کنند و به‌دلیل پرفشار بودن کار و استهلاک زیاد در عین انجام عملیات، قطعات با سایش و استهلاک دست و پنجه نرم می‌کنند. در همین راستا نیاز است که قطعات مورداستفاده در این دستگاه‌ها مدام تعویض شده یا از محصولات بهتری استفاده کنیم. تیم متخصص نوین کراشر، خط تولید لوازم یدکی خطوط معادن را با ظرفیت بالا در اختیار مشتریان می‌گذارد تا قطعات موردنیاز خودشان را در ابعاد و کیفیت مختلف تهیه کنند.

قطعات بهرینگر HS معمولا از پراستفاده‌ترین موارد در کارخانه‌های معدنی هستند که در کارخانه نوین کراشر با کیفیت کنترل شده تولید می‌شود. قطعات پارکر، قطعات سرند، فک، قطعات کانوایر و الواتور هم دیگر قطعات هستند که در انواع ختلف و استاندارد در اختیار کارخانه‌داران معدنی قرار می‌گیرد. قطعات کوبیت، قطعات گودین و هازماک، قطعات ماسه ساز و قطعات هیدروکن از دیگر لوازم دستگاه‌های سنگ شکن در معادن هستند که تیم نوین کراشر به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای فراوان معادن کشور، شبانه روز آن‌ها را تولید کرده و در اختیار کارخانه‌داران قرار می‌دهد.

تیم نوین کراشر طی ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی سوالات شما است و مشاوره‌های لازم را در جهت انجام یک خرید صحیح ارائه می‌کند. کالاهای این کارخانه از ضمانت اصل بودن کالا برخوردار هستند و در کمترین زمان آن را به دست شما می‌رساند. تیم متخصص نوین کراشر با ارائه مقالات آموزشی و معرفی کامل محصولات خود، شما را در دریافت اطلاعات هرچه بیشتر قطعات و لوازم یدکی تولید شده در کارخانه قرار می‌دهد و می‌توانید با یک دید باز خرید خود را انجام دهید.