تعمیر سنگ شکن

تعمیر سنگ شکن چگونه انجام می شود

سنگ شکن‌ها در مرحله فرآوری مواد معدنی نقش مهمی را ایفا کرده و در خط تولید تمامی کارخانجات به چشم می‌خورند. با کمک سنگ شکن‌ها می‌توان سنگ‌های بسیار سخت تا سنگ‌های نرم‌تر را به ذرات ریز تبدیل کرد و از آن‌ها در سایر صنایع استفاده نمود. هر سنگی در مقابل ضربه دستگاه سنگ شکن واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهد؛ برخی کاملا ریز و پودر شده و برخی از سنگ‌ها همان حالت اولیه خود را به دلیل سختی بالا حفظ می‌کنند. با وجود ویژگی‌های منحصربفرد سنگ‌ها، سنگ شکن‌ها مختلفی طراحی و به بازار عرضه شدند تا پاسخ گوی نیاز تمامی مواد معدنی باشند. از جمله محبوب‌ترین انواع سنگ شکن می‌توان به کوبیت، سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن فکی و … اشاره کرد.

تمامی این سنگ شکن‌ها همیشه در حال برخورد با سنگ‌های مختلف بوده و پس از مدتی استفاده، قطعات آن‌ها دچار سایش خواهد شد. در صورتی که یکی از قطعات سنگ شکن حالت اولیه خود را از دست دهد، کارکرد کلی سنگ شکن دچار اخلال شده و سرعت خط تولید هم کاهش خواهد یافت. برای حل این مشکل تنها کافی است قطعه ساییده شده را با یک قطعه جدید جایگزین کنید تا سنگ شکن مانند روز اول کار کند. توصیه می‌کنیم که حتما خرید قطعات خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید زیرا با کیفیت بودن قطعه، سبب افزایش طول عمر دستگاه هم خواهد شد و از هزینه‌های زیادی جلوگیری‌ می‌کند. یکی از فروشگاه‌های با سابقه در زمینه فروش قطعات سنگ شکن، نوین کراشر است که با سال‌ها فعالیت در این زمینه بهترین قطعات موجود را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر فروش قطعات، چنانچه سنگ شکن دچار مشکل جدی‌تری شد و نیاز به تعمیر دستگاه پیدا کردید، می‌توانید از متخصصین نوین کراشر کمک گرفته و مشکل سنگ شکن خود را برطرف سازید. در صورت مشاهده هر مشکلی، تنها کافی است با شماره‌های مندرج در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و خرابی سنگ شکن خود را گزارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *