قطعات سنگ شکن ماسه ساز

معرفی و فروش قطعات ماسه ساز:

سنگ شکن ماسه‌ ساز یکی از دستگاه‌های پر کاربرد در خط تولید کارگاه‌های شن و ماسه است. در این دستگاه سنگ‌های بزرگ وارد ماسه ساز شده و پس از پردازش به ماسه‌ای یک‌دست تبدیل می‌شوند.

به طور کلی ماسه ساز به سه نوع خرگوشی، راک‌اند‌راک و مثلثی تقسیم می‌گردد. فرآیند خرد کردن سنگ‌ها در ماسه ساز توسط چکش و حرکت دورانی صورت می‌پذیرد و توانایی خرد کردن سنگ‌هایی نظیر گرانیت، سنگ اهک، کوارتز و … را دارد.

جهت خرید نوار نقاله و قطعات نوار نقاله با ما تماس بگیرید:

09124508736

ماسه ساز خرگوشی دارای چکش‌های متعددی است که سنگ پس از برخورد به این چکش‌ها و جداره داخلی خرد خواهند شد. در ماسه ساز راک‌اندر‌اک سنگ‌ها با یکدیگر برخورد کرده و کوچک‌تر می‌شوند .پرکاربردترین ماسه ساز نوع مثلثی یا دوطرفه است که سنگ‌ها پس از ورود به دستگاه توسط چکش‌ها و برخورد به یکدیگر به سنگ‌هایی کوچک‌تر از 8 میلی‌متر تبدیل خواهند شد.

سنگ‌شکن ماسه ساز در هر ساعت بین 30 الی 40 تن سنگ کوچک تحویل می‌دهد و به دلیل همین ظرفیت بالا در خط تولید کارخانجات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین از سنگ شکن هیدروکن بازدید نمایید.

قطعات و لوازم سنگ شکن ماسه ساز

ماسه‌ساز مانند هر دستگاه دیگری پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر خواهد داشت. گاهی اوقات به دلیل سایش زیاد قطعات با سنگ لازم است هر چند وقت یک‌بار قطعه‌ای خاص را تعویض کنید؛ برخی موارد هم قطعه‌ای خراب شده و جهت رفع مشکل باید قطعه جدیدی خریداری کنید. نکته‌ای که هنگام خرید قطعه جدید باید در نظر بگیرید کیفیت بالایی آن است.

سایر محصولات:

اگر از جنسی بی کیفیت استفاده کنید پس از مدتی دوباره مجبور می‌شوید قطعه‌ جدیدی را جایگزین آن را کنید؛ جهت صرفه جویی در هزینه بهتر است از همان ابتدا قطعه مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت محصولات مطمئن باشید. نوین کراشر از جمله فروشگاه‌هایی است که می‌توانید محصولات مختلف سنگ شکن و سایر دستگاه‌های صنعتی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از آن تهیه نمایید.

قطعات سنگ شکن ماسه سازی ارائه شده توسط نوین کراشر شامل بلبرینگ، بوش، پیچ و مهره، پین چکش، دریچه، روبند روتور، روتور، سقفی، سندان، شفت، ضربه گیر، فلنج متحرک و ثابت، فولی و … است که توسط معتبرترین برندهای دنیا تولید شده است.

جهت خرید نوار نقاله و قطعات نوار نقاله با ما تماس بگیرید:

09124508736