لوازم سنگ شکن

سنگ‌های معدنی پس از طی مراحل متعددی، تحت نظر مهندسین معدن استخراج شده و برای استفاده به کارخانجات منتقل می‌شوند. مواد معدنی استخراج شده از معادن به همان صورت خام قابل استفاده نیستند و لازم است فرآیند خردایش توسط لوازم سنگ شکن بر روی آن‌ها انجام گیرد تا ناخالصی‌ها جدا شده و ابعاد آن‌ها کاهش یابد، برای این منظور از دستگاه‌های سنگ شکن کمک می‌گیرند. سنگ‌شکن‌ها بسته به محل قرار گیری در خط تولید، به انواع سنگ شکن اولیه، سنگ شکن ثانویه و سنگ شکن ثالثیه تقسیم می‌شوند. در مرحله اول سنگ‌ها به ابعاد ریزی تبدیل شده و برای کوچک‌تر شدن به سنگ شکن‌های مرحله دوم و سوم منتقل می‌شوند.

لوازم یدکی و قطعات سنگ شکن

در طول مراحل خرد سازی مواد معدنی، دستگاه‌های مختلفی در برخورد دائم با سنگ‌ها هستند. قطعات سنگ شکن‌ها به صورتی طراحی می‌شوند که بالاترین مقاومت را در برابر ضربات سنگ از خود نشان دهند؛ با این وجود به مروز زمان و به دلیل برخوردهای مکرر دچار ساییدگی یا خرابی می‌شوند. با خراب شدن یک قطعه یا ساییدگی، لازم است آن را با مدل جدید و سالمی تعویض کنید. با تعویض قطعات کارایی سنگ شکن به حد چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد و آن قطعه تا مدت‌ها نیازی به تعمیر و تعویض پیدا نمی‌کند. پر مصرف‌ترین لوازم یدکی سنگ شکن ها عبارتند از:

خوشبختانه لوازم سنگ شکن ها در بازار یافت می‌شود و برای خرید آن‌ها نیازی به نگرانی نیست اما اگر قصد دارید خرید خود را از فروشگاهی مطمئن با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید، نوین کراشر می‌تواند انتخابی ایده آل برای خرید شما باشد. برای خرید لوازم سنگ شکن می‌توانید درخواست خود را در سایت ثبت کرده و یا با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.