قطعات نوار نقاله، کانوایر و الواتور

نوار نقاله کاربرد زیادی به‌عنوان یک دستگاه حمل و نقل در کارخانه‌های مختلف دارد که از تسمه نقاله برای شکل گیری این فرایند استفاده می‌کند. حمل و نقل توسط قطعات نوار نقاله فلزی به‌صورت مکانیکی انجام می‌شود و قطعات زیادی در این بین کار می‌کنند.

برند نوین کراشر با طراحی و ارائه با کیفیت‌ترین قطعات لازم همچون بست تسمه و قطعات نوار نقاله و انواع گیربکس کتابی، می‌تواند منبع جالب توجهی برای تهیه ابزارهای لازم مشتریان باشد. در همین راستا انواع بست نوار نقاله با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده می‌شود و می‌توانن با کمترین قیمت بسته نقاله موردنظر خود را تهیه کنند.

جهت خرید نوار نقاله و قطعات نوار نقاله با ما تماس بگیرید:

09124508736

کاربرد های قطعات نوار نقاله

نقاله زنجیری استحکام بیشتری نسبت به سایر نوار نقاله‌ها دارد و می‌تواند برای حمل و نقل مواد سنگین کاربرد زیادی داشته باشد. در آن‌سو نوار نقاله پلاستیکی را داریم که جابه‌جایی ساده‌تری دارد و درمقابل نمی‌تواند کارایی لازم را برای جابه‌جایی مواد سنگین داشته باشد.

قطعات نوار نقاله در خطوط خردایش سنگ و در کنار سنگ شکن هیدرکن، سنگ شکن فک، ماسه ساز دوطرفه و دیگر انواع سنگ شکن کاربردهای بسیاری دارد.

نواله نقاله استیل در شرکت‌های داروسازی و غذایی کاربرد بیشتری دارد و کارفرمایان می‌توانند در کنار آن از نوار نقاله نسوز هم استفاده کنند. درواقع موادی که روی نوار نقاله پلاستیکی قرار داده می‌شوند، به‌دلیل ایجاد اصطکاک یا جنس خاصی که دارند، می‌توانند گرمای زیادی تولید کنند و اگر کنترل‌های لازم در این زمینه صورت نگیرد، اتفاقات ناگواری اتفاق خواهد افتاد. در همین راستا برند نوین ماسه ساز خرید نوار نقاله نسوز را به کارفرمایان توصیه می‌کند.

رولیک از مهمترین قطعات نوار نقاله

رولیک را می‌توان هسته‌ اصلی کانوایرها و الواتورها دانست که وظیفه حمل و جابه‌جایی اشیا را در مسافتی بسیار طولانی برعهده می‌گیرند. کارفرمایان با استفاده از رولیک و پایه رولیک، هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند و می‌توانند اصطهلاک کلی دستگاه را پایین بیاورند. همراه با رولیک می‌توانیم از چسب آپارات هم استفاده کنیم که برای تعمیرات جزئی کاربرد دارد. انواع پایه رولیک را می‌توان برحسب ثابت یا قابل جداسازی بودن آن سنجید و در همین راستا قطعات در برند نوین ماسه ساز تقسیم بندی شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
غلطک ثابت یکی از قطعات مهم مورداستفاده در رولیک است که کیفیت آن سرعت انتقال را تعیین می‌کند و در آینده می‌تواند باعث ماندگاری بیشتر دستگاه شود. برند نوین ماسه ساز خرید غلطک متحرک را توصیه می‌کند و به‌دلیل عدم مقاومتی که در برابر فشارهای ناشی از مواد اولیه روی دستگاه از خود نشان می‌دهد، می‌تواند ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به غلطک ثابت داشته باشد. وظیفه‌ی اصلی رولیک پایه دار انتقال صحیح تجهیزات و مواد است و در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارفرمایان از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان برند نوین ماسه ساز، می‌توانند پایه ی رولیک موردنظر خود را تهیه کنند و کار در شرایط سخت و پر استهلاک را برای دستگاه خودشان ممکن کنند.
برند نوین ماسه ساز به‌عنوان یک تولید کننده پایه رولیک با سابقه، کاملا متوجه وظیفه‌ی مهمی که انواع پایه رولیک دارند، بوده است و در همین راستا محصولات خود را با ضمانت‌نامه کامل عرضه کرده و کمک می‌کند و مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشند.

سایر محصولات:

گیربکس نوار نقاله

گیربکس‌ها را می‌توان نیروی محرکی دانست که در فضاهای مختلف کارخانه به‌کار گرفته می‌شوند تا عملیات انتقال مواد با ایمنی کامل انجام شود و هنگامی که برق قطع شده یا مشکل دیگری ایجاد می‌شود، عملکرد کانوایر دچار اختلال نشود. گیربکس کتابی ظرفیت گشتاور بسیار خوبی دارد و می‌تواند از پاره شدن تسمه هنگام وارد شدن نیروهای بیشتر جلوگیری کند. یکی دیگر از انواع گیربکس ها، گیربکس مازی است که در فضاهای کوچک‌تر کاربرد دارد و برند نوین ماسه ساز آن را در طرح‌های جالب تحویل مشتری می‌دهد. گیربکس کتابی فروش بالایی را در مجموعه داشته است و به‌دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون انتقال بهتر نیرو و تاثیر نداشتن ضربه و لرزش روی آن، توانسته است که نیازهای اکثر کارفرمایان را تامین کند.

الکترومتور نوار نقاله

الکتروگیربکس همراه با تسمه نقاله موردنظر به‌کار می‌رود و با ضمانت کامل برند نوین ساز، ظرفیت گشتاوری مختلفی را برای کاربر ارائه خواهد داد. گیربکس کتابی قیمت مناسب‌تری به‌دلیل محبوبیتش دارد و کارایی و ماندگاری بالای آن سبب می‌شود که ارزش خرید بالایی نسبت به دیگر گیربکس‌ها داشته باشد.
قدرت گیربکس را باید در مسافت‌های طولانی‌تر اندازه بگیریم و در همین راستا اهمیت الکتروگیربکس مشخص می‌شود. ظرفیت برحسب همین مسافت اندازه‌گیری می‌شود و برند نوین ماسه ساز با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در این زمینه، محصولاتی باکیفیت و با اطلاعات آماری صحیح را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

چسب آپارات نوار نقاله

چسب آپارات یکی از ملزومات مهم هر نوار نقاله‌ای است و کارفرمایان باید از چسب‌های باکیفیت برای اتصال لاستیک نوار تسمه نقاله استفاده کنند. چسب آپارات نوار نقاله زمانی کاربرد دارد که لاستیک نوار نقاله دچار مشکل شده و نیاز داشته باشیم که سریعا لاستیک‌ها را به هم متصل کنیم و کارایی نوار نقاله را به حالت عادی بازگردانیم.

این چسب باید کیفیت لازم را داشته باشد و در برابر عواملی همچون گرد و خاک و آب مقاوم باشد. در همین راستا برند نوین ماسه ساز چسب آپارات سرد و گرم را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. چسب آپارات قیمت کمتری نسبت به دیگر اجزای نوار نقاله دارد و چه بهتر است که کیفیت و کارایی نوار نقاله را با خرید محصولات باکیفیت تضمین کنیم.

بست قطعات نوار نقاله

قطعات نوار نقاله برای اینکه درهم چفت شده و عملیات چرخش تسمه به‌خوبی صورت بگیرد، باید از بست نوار نقاله خوبی استفاده کنیم. بست نوار نقاله اصفهان کیفیت بهتری در این زمینه دارد و با تولید محصولات باکیفیت، کمکی زیادی به تعمیر و نگهداری آسان کانوایرها می‌کند. قیمت بست نوار نقاله با توجه به کارکرد مشخص آن و ابعادی که دارد، متفاوت است. برند نوین ماسه ساز انواع بست قطعات نوار نقاله را برای کاهش استهلاک محصول ارائه می‌کند و نوار نقاله می‌تواند سال‌های بیشتری را برای شما کار کند.
بست دوپیچ نوار نقاله را می‌توانید در جاهای حساس نوار نقاله مورد استفاده قرار دهید و عملیات اتصال بخش‌های مختلف نوار نقاله و لاستیک را با اطمینان بیشتری انجام دهید. بست فلزی نوار نقاله سبب می‌شود که سایش روی آن کمترین تاثیر را داشته باشد و در نتیجه ارزش خرید محصول شما هم بالاتر می‌رود. برای اینکه حلقه بی‌پایان قطعات نوار نقاله بتواند در طول مسیر به‌خوبی چرخیده و فرایند انتقال دچار اتفاقات ناگواری نشود، بهتر است که از انواع بست نوار نقاله استفاده کنیم و اطمینان بیشتری از تحویل محصول در انتهای فرایند داشته باشیم.

جهت خرید نوار نقاله و قطعات نوار نقاله با ما تماس بگیرید:

09124508736